The Butterfly Button

תאריך פרסום: 25.10.2020
שעה: 15:50

שם פרטי: איגור

שם משפחה: נוסיקובסקי

אזור התמודדות: פסגת זאב מזרח - דרום

  

 

 

 

מה הדמות שמלווה אותך בחיים ולמה?

שמעון פרס, המנהיג הבוגר בתבל, אך בעל המחשבה הצעירה והפתוחה מכולם. התפיסה המתקדמת, החדשנית, פורצת הדרך והיצירתית שלו הייתה נדירה בכלל ובלתי נתפסת במונחים של מנהיגים כה מבוגרים. החיבור בין חזון ודיבור לבין מעשים וביצוע היה אחד המאפיינים החשובים והייחודיים של פרס.

מה המשפט שמאפיין אותך?

מה שהתודעה יכולה לדמיין ולהאמין בו, אתה יכול להשיג. אם יש לנו מטרה ותכנית, ואנחנו מוכנים לקחת את הסיכונים והטעויות ולעבוד כצוות, אנחנו יכולים לבחור לעשות את הדבר הכי קשה.

למה את/ה מתמודד/ת לבחירות להנהלת המינהל?

אני מוטרד מאוד מהמגמות השליליות בשכונה שמפריעות לרובנו - בעיות ביטחוניות, פקקים, ניקיון, חינוך וערעור הצביון של השכונה . כתושב שגדל בפסגת זאב ורוצה להמשיך לגדל פה את ילדיי חשוב לי לשנות מגמות שליליות אלו, אשר מונעות מאיתנו אורח ורמת חיים שמגיעים לנו, והתפתחות השכונה בצורה תקינה. עם כוח אלקטורלי של פסגת זאב (השכונה השנייה בגודלה בירושלים) ניתן להשפיע על העירייה לקבל תמורה על הארנונה אותה אנו משלמים.

 

איזה תושבים את/ה חושב שאת/ה מצייג/ת?

אני מייצג את רוב תושבי השכונה שעתיד השכונה חשוב להם, היות ורוב הבעיות הם זהות לכל הסקטורים. רוב תושבי השכונה רוצים שכונה בטוחה, נקייה, ללא פקקים, עם חינוך ברמה גבוהה ורמת חיים גבוהה יותר.

 

איפה היית רוצה לראות את השכונה עוד 5 שנים?

הייתי רוצה לראות את השכונה מתפתחת בצורה תקינה, עם פתרונות לבעיות הבטחון, בעיות התשתיות וניקיון. שכונה שאנשים רוצים לגור בה לא בגלל מחירי הדיור אלא בגלל רמת החיים בשכונה, שכונה בה הורים רוצים לגור כדי לרשום את ילדיהם למוסדות חינוך טובים, או מגיעים משכונות אחרות בשביל ללמוד פה. שכונה ששומרת על צביונה כשכונה לאומית דתית-חילונית ומושכת אוכלוסיה צעירה ואיכותית.

 

מה לדעתך לא בא לידי ביטוי בשכונה?

לדעתי אם שמים בצד את הבעיות שיש לפתור, בשכונה כה גדולה חסר פעילויות תרבות ופנאי, לצעירים אין פתרונות בילוי ופנאי בשכונה.

 

מה לדעתך הנושאים הבוערים בשכונה?

בעיות בטחון, בעיקר באזור המזרח כתוצאה מירי מהכפרים הערביים. בעיות הפקקים כתוצאה מתשתיות לא מפותחות מספיק. עראור של צביונה של השכונה בשל התחרדות מאסיבית. בעיית ניקיון למרות פעילות נרחבת של העירייה בנושא. רמת חינוך ירודה במוסדות החינוך.

 

מה את/ה הכי אוהב/ת בשכונה?

אני אוהב את התושבים בשכונה, השכונה היא בעלת אוכלוסיה הטרוגנית, עם הבדלי תרבות, ויחד עם זאת כולם חיים זה לצד זה בשלום ושלווה, ללא סיכסוכים מיותרים.

 

img